財團法人東海大學附屬高級中等學校-公告訊息-榮譽榜-賀!本校參加105年度外交小尖兵中區比賽榮獲表現優異學校獎

賀!本校參加105年度外交小尖兵中區比賽榮獲表現優異學校獎

  • 日期 : 2016-10-25
  • 分類 : 榮譽榜
  • 單位 : 國際教育處
  • 點閱 : 5083

105年10月25.26日,由外語中心陳主任、外師Mr. Peters及Ms. Slabbert帶領高一甲班歐弦琪、蔡佳彧、高一己班張少瑄及高二己班黃文彥參加外交小尖兵中區比賽,榮獲表現優異學校獎。

戲劇表演 / 主題:Global Dialogue

團體英語演講 / 主題:東南亞國家與我國在經濟、社會及文化方面關係緊密,我國也有許多來自東南亞的勞工及移民,請分享你對東南亞政治、經濟、文化的觀察或曾與這區域國家人民互動的經驗。

Taiwan enjoys close economic, social, and cultural relations with countries in Southeast Asia, and is home to many laborers and immigrants from the region. Please share some of your observations on the politics, economies, and cultures of Southeast Asia, or describe any of your experiences in interacting with its people.

國一申請

入學報名

分眾
導覽
教職員 學生 家長
大學部 小學部 幼兒園